Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítási információk

Szállítási díj:

6000 Forint alatti rendelés-összeg esetén 990.- Forint, Magyarország területén belül.

6000 Forint feletti rendelés-összeg esetén ingyenes, Magyarország területén belül.

Utánvétes fizetés esetén az utánvét költsége 300.- Forint.

Bankszámla száma: 11742355-21450572 OTP Bank.

 

Hol tud érdeklődni kiszállítással rendelt csomagja után? Amennyiben a kiválasztott terméket futárszolgálattal kérte házhoz szállítani, úgy azt logisztikai partnerünk a GLS Hungária Kft. (https://gls-group.eu/HU/hu/home) fogja Önnek kézbesíteni. A megrendelt terméket a rendelést követő 1-2 munkanapon belül  átadjuk kiszállításra a GLS-nek. A kiszállítás várható időpontjáról, valamint az esetleges utánvét összegéről a regisztráció során Ön által megadott mobiltelefonszámra SMS-t, az e-mail címre e-mailt küldenek. Az értesítésekben szerepelni fog, hogy amennyiben a kézbesítés előre jelzett időpontja vagy a megadott cím nem felel meg Önnek, akkor azt hogyan tudja módosítani.

 

 SZÁLLÍTÓCÉG ADATAI
 
Cégnév: GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Adószám: 12369410-2-44
Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-reklamacio
Kárügyintézés: Munkanapokon hétfőtől péntekig 8.00-17.00
Elektronikus elérhetőség: qualitygroup@gls-hungary.com
Telefonos elérhetőség: (+36 29) 88 66 50

 

Szállítási sérülésért teljes mértékben a szállítócéget terheli a felelősség. Ezért fontos, hogy minden esetben az átvétel pillanatában észlelt esetleges károkat azonnal jelezni és dokumentálni kell a szállító felé. A sérülés lejelentésének elmulasztása a lehetséges kártérítés elmaradását fogja maga után vonni. A gyártótól (Adami Stefano Kft.) a termékek mindig sértetlen állapotban kerülnek átadásra a szállító cég felé!
 
A kiszállított áruval kapcsolatos mennyiségi reklamációt az átvételtől számított 2 munkanapon belül tudunk elfogadni. Minőségi reklamációval keresse ügyfélszolgálatunkat. Csere vagy jóváírás a számla bemutatása esetén lehetséges.
A hibás termékek cseréje vagy jóváírása minden esetben, azok ellenőrzése után lehetséges.
Az árváltozás jogát fenntartjuk. A nyomtatott anyagokon a nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk.

Keresés